Ateş Kutsaması

"Ben kentte çalışıyordum. Çalıştığım ve yaşadığım yerde yangın çıktı. Bu özgür kalmak için garip bir yoldu. Sadece yürüyüp oradan uzaklaştım. Çocukken büyüdüğüm öksüzler yuvasından sorumlu olan kişiler her zaman ateşi cehennemle bağdaştırırlardı. Onların ateşle ilgili olumlu bir şey söylediklerini duyduğumu hiç sanmıyorum."


Bölünmüş Yol, "Bizim, halkımız kadar eski bir ateş kutsamamız vardır," dedi. "Bunu öğrenmek ister miydin?" Minendie hevesle, "Oh, evet" diye yanıtladı. "Lütfen bunu bana öğret."


Bölünmüş Yol, "Peki, kutsama işte böyle" diyerek devam etti.

- Ateş Kutsaması - 

Ateş düşüncelerimizde olsun,
Onları doğru, iyi ve adaletli kılsın.
Ateş bizi bundan daha azını kabul etmekten korusun.
Ateş gözlerimizde olsun.
Ateş yaşamdaki güzellikleri paylaşmamız için gözlerimizi açsın.
Ateşten, bizleri hak etmediğimiz şeyleri almaktan korumasını diliyoruz.
Ateş dudaklarımızda olsun ki
Gerçekleri iyilikle söyleyebilelim.
Başkalarına hizmet edip onları yüreklendirebilelim.
Ateş kulaklarımızda olsun ki
Derin dinlemeyle,
Suyun akışını,
ve tüm yaratılışı
ve rüya görmeyi duyabilelim.
Dedikodudan ve ailemize zarar verebilecek
ve onu bölecek olan şeylerden korunalım.
Ateş kollarımızda ve ellerimizde olsun ki
Hizmet edebilelim ve sevgiyle dolabilelim.
Ateş tüm varlığımızda,
Bacaklarımızda ve ayaklarımızda olsun ki,
Yeryüzünde saygı ve dikkatle
İyiliğin ve doğruluğun yolunda yürüyebilelim.
Ve doğru olandan uzaklaşmaktan korunalım.

Marlo Morgan - Sonsuzluğun Mesajı kitabından
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder